Искам да Ви запозная с един много интересен продукт за почистване на инжекциони и карборатори.
Продуктът се казва Intake Power Spray и е продукт на Белгийската фирма XENUM.
Продуктът се казва Intake Power Spray и е продукт на Белгийската фирма XENUM.
Това е спрей за моментално директно третиране на инжекциони и карбуратори.
Мощен и ефективен универсален препарат, приложим при всички видове бензинови двигатели.
Прочиства дросели, канали, клапани, горивни камери, датчици, при карбураторите - игли и клапани. Работещият двигател моментално изгаря всички отстранени отлагания. Безопасен за ламбда сондата и катализатора. Осезателно подобрява работата и пъргавината на двигателя!
Мощен и ефективен универсален препарат, приложим при всички видове бензинови двигатели.
Прочиства дросели, канали, клапани, горивни камери, датчици, при карбураторите - игли и клапани. Работещият двигател моментално изгаря всички отстранени отлагания. Безопасен за ламбда сондата и катализатора. Осезателно подобрява работата и пъргавината на двигателя!
Тук можете да видите виодео материал, какво върши всъщност този продукт.
Интересно, а ... ?
Ето и нструкциите за употреба на Intake Power Spray
1. Освободете достъп за директно впръскване на препарата, т.е. разкачете въздухопровода, подаващ въздуха, идващ от въздушния филтър – откъм инжекциона/карбуратора (вижте приложените снимки).
2. Запалете двигателя (желателно е да е загрял).
3. Необходимо е едновременно да се форсира двигателя до около 4000- 4500 оборота в минута и същевременно спрея да се впръсква директно в инжекциона/карбуратора, това трябва да се прави в продължение на 10-15 секунди.
4. Това, че двигателят може да започне да се дави или да прекъсва по време на третирането е нормално, резултат е от моменталното прочистване. Също и ако автомобила е с дебитомер на въздухопровода – целта е да задържите двигателя работещ в обороти само в рамките на споменатите 10-15 секунди, напълно достатъчни за еднократно третиране.
5. Естествено е през ауспуха да бъдат изхвърлени (освен димен пушек) всевъзможни други замърсявания, отстранени от двигателя при това третиране.
Същевременно при горивоподаващи системи без стъпкови мотори в резултат на „отпушването“ при третирането е възможно оборотите на празен ход да се покачат „от само себе си“.
6. При висока степен на замърсеност по пътя на въздуха през инжекциона/карбуратора, каналите, клапаните, горивните камери и т.н. може да се наложи процедурата да се повтори до пълното,осезаемо„изчистване“ работата на двигателя на ниски обороти и липсата на всякакви прекъсвания при форсиране.
Не пропускайте след третиране да скачите обратно въздухопровода.
7. Третирането е съвършено безопасно, извършва се само на бензинови двигатели. Желателно е да се извършва на всеки 1500 км, при качеството на някои от сегашните горива всеки път разликата ще се усеща.
А сега се насладете на удоволствието да подкарате автомобила си!
Този спрей може да бъде закупен и от нашият пазар в България.
От къде ли? От PIT STOP TUNING на адрес: www.pitstopshop.eu.
Ето и нструкциите за употреба на Intake Power Spray
1. Освободете достъп за директно впръскване на препарата, т.е. разкачете въздухопровода, подаващ въздуха, идващ от въздушния филтър – откъм инжекциона/карбуратора (вижте приложените снимки).
2. Запалете двигателя (желателно е да е загрял).
3. Необходимо е едновременно да се форсира двигателя до около 4000- 4500 оборота в минута и същевременно спрея да се впръсква директно в инжекциона/карбуратора, това трябва да се прави в продължение на 10-15 секунди.
4. Това, че двигателят може да започне да се дави или да прекъсва по време на третирането е нормално, резултат е от моменталното прочистване. Също и ако автомобила е с дебитомер на въздухопровода – целта е да задържите двигателя работещ в обороти само в рамките на споменатите 10-15 секунди, напълно достатъчни за еднократно третиране.
5. Естествено е през ауспуха да бъдат изхвърлени (освен димен пушек) всевъзможни други замърсявания, отстранени от двигателя при това третиране.
Същевременно при горивоподаващи системи без стъпкови мотори в резултат на „отпушването“ при третирането е възможно оборотите на празен ход да се покачат „от само себе си“.
6. При висока степен на замърсеност по пътя на въздуха през инжекциона/карбуратора, каналите, клапаните, горивните камери и т.н. може да се наложи процедурата да се повтори до пълното,осезаемо„изчистване“ работата на двигателя на ниски обороти и липсата на всякакви прекъсвания при форсиране.
Не пропускайте след третиране да скачите обратно въздухопровода.
7. Третирането е съвършено безопасно, извършва се само на бензинови двигатели. Желателно е да се извършва на всеки 1500 км, при качеството на някои от сегашните горива всеки път разликата ще се усеща.
Фото инструкции за употреба:
А сега се насладете на удоволствието да подкарате автомобила си!
Този спрей може да бъде закупен и от нашият пазар в България.
От къде ли? От PIT STOP TUNING на адрес: www.pitstopshop.eu.
Малко полезна информация за фирмата XENUM:
XENUM е белгийски бренд за високи технологии - система от химически техно-кондиционери за постигане на високи резултати. Системата включва моторни и трансмисионни масла (надхвърлящи общоприетите стандарти), подобрители, както и множество препарати. В основата на реализацията е залегнал 20-годишен опит на водещи технолози в създаването на специални, иновационни и интелектуални продукти. Много от тях са резултат от съвместна работа с европейски отбори от елитния автомоторспорт. Постижения са сертифицирани и от германската независима организация TUV.
За допълнителна информация моля посетете www.xenum.blogspot.com и www.expertoils.com.
XENUM е белгийски бренд за високи технологии - система от химически техно-кондиционери за постигане на високи резултати. Системата включва моторни и трансмисионни масла (надхвърлящи общоприетите стандарти), подобрители, както и множество препарати. В основата на реализацията е залегнал 20-годишен опит на водещи технолози в създаването на специални, иновационни и интелектуални продукти. Много от тях са резултат от съвместна работа с европейски отбори от елитния автомоторспорт. Постижения са сертифицирани и от германската независима организация TUV.
За допълнителна информация моля посетете www.xenum.blogspot.com и www.expertoils.com.
Източник:
0 Responses to Почистване на ижекциони и карборатори