Приятели: Велоклуб БУЛБАЙК | BULMOTORS.COM |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum
Реклама от Google AdSense >> Директория за статии - OneBG


Onebg.org съдържа статии и публикации с много полезна информация, но имайте предвид, че в някои от темите са използвани цинични изрази.
Този сайт е направен с комерсиална цел.

Реклама от Google AdSense

Публикувано от admin 09 юли 2009

Автор: Иво Русев

Цените са различни! Нали искате отговор на този въпрос - ми ето ви го. Сега, това трябва да ви е ясно, защото може би много от вас очакват просто да дадат 500лв на месец или някаква друга предварително дефинирана сума и да не го мислят. То и ще стане горе долу така, няма да го мислите ако се регистрирате при нас, като официални представители, наистина няма да го мислите, но сумата не може да бъде предварително определена за всички уебсайт или фирма поради няколко много прости причини, които ще ви обясня след малко. Има няколко фактора определящи месечните цени на реклама в търсачката Гугъл и те са следните: конкуренция, търсене и релевантност (до колко това което предлагате е свързано, релевантно със самата реклама и информацията в нея). Едно по едно ще разсясня трите фактора за да няма неразбрали и недоразумения.

Относно конкуренцията в дадена тематика (съвсем примерно недвижими имоти или електроника или пък продажба на строителни материали) може да се каже, че тя е пропорционална и отговаря на търсенето за съответните услуги или продукти и е много важен фактор за образуването на цената за реклама, тъй като в Google при конкуриране за рекламно място, това дали ще се показвате на страниците на търсачката зависи от това дали сумата, която сте склонни да давате е подобна на сумите които другите рекламодатели плащат, и както всеки от вас може да прецени сам, ако имате 100 конкурента, които вече рекламират във вашата сфера, парите нужни за да имате реклама там няма да са същите като ако примерно рекламирахте във сфера в която имате 5-6 конкурента онлайн. Както и по презункция количеството посетители, за които се борите при по-силна конкуренция най-често е и по-голямо, а и обратното важи - при повече търсене очакваната конкуренция е доста по силна. Имайте обаче нещо друго предвид - в някои сфери, особено в България, където интернет рекламата в момента навлиза на пазара като силно маркетин оръжие на бизнеса има страшно много тематики/ниши където търсенето не отговаря на конкуренцията, или с други думи имате голям шанс да ударите джакпот и със минимални средства да си осигурите златна в добрия смисъл реклама, която да ви носи тонове клиенти за нищожни пари. На това се гради и маркетинга и икономиката извън интернет, така че не е нещо ново за всеки който до сега се е занимавал със реклама или движи даден бизнес. Относно преценка на конкуренцията и анализ колко ще ви струва рекламата - с това се заемаме изцяло ние, след като получим информация за това какво ще се рекламира, или дори още по-просто - след като знаем адреса на сайт-а който искате да рекламирате в рамките на 3 до 5 дни бихме могли да ви предложим подробен анализ както и информация за това каква е конкуренцията и какви средства ще са нужни за реклама.

Търсене на услугата или продукта който предлагате. В зависимост от това какво предлагате на пазара, вие всички знаете или поне ще разберете ако още не ви е дошло на ум, че някой неща се търсят повече от други и респективно може да се каже, че и това определя силата и числеността на конкуренцията, иначе просто щяхме да живеем в свят от 2 типа хора - милиардери и роби и нищо по средата. Та, мисълта ми беше че има баланс - колкото повече, толкова повече. Когато търсенето в дадена тематика на продукти и услуги е по-голямо, повече хора са потенциални клиенти, има условия за съществуване и оцеляване на повече конкуренти. Ето защо това е и определящ фактор за цената на рекламата, но пак казвам, във интернет рекламата все още, а и навярно поне до няколко години напред търсенето няма да е задължително вързано със конкуренцията пропорционално, и не само заради постепеното навлизане на този сравнително нов вид маркетинг, а също така и заради постоянното динамично изменение на търсенето - света се променя, както и хората, услугите и продуктите. Сами си правете изводи по тези екзистенциални теми. На мен мисълта ми продължава в друга посока. Разбрахме до тук, че от това зависи също до голяма степен цената която ще заплатите за реклама. Другия важен аспект на този фактор е, че след анализ и проучване от изпълнителя на рекламата (такъв като нас) на това какво точно търсят хората, вашата онлайн реклама бива (или е желателно да бъде) насочена чрез избор на ключови думи натам на където би била най-ефективна от хората (хора като нас от AtSense), които се грижат за разпределението и и кога да се появява тя на търсачките и/или останалите сайтове.

Релевантност. Съпоставка на това което предлагате според самата реклама в интернет и реалният продукт/услуга представен от сайт-а на който е информацията за него. Нормално е до някъде това да не ви говори нищо, за това ще обясня. Google, Yahoo, Live и много други рекламни изпълнители дават възможност и до голяма степен свобода на рекламодатели да отправят своята оферта към милиони а понякога и милиарди хора, което не би било адекватно ако нямаше контрол върху това, което се предлага. Като първо правило в ограниченията трябва да сте наясно, че при продукти и услуги от сферата на фармацевтика, хазарт и поргнография са почти изцяло забранени за реклама във най-големите търсачки. За тях имаме други варианти, за които ще споменем в по-следваща статия или директно на бизнес сайт-а ни. Продължаваме по темата, та, част от контрола над публикуваните оферти, а също така и като фактор определящ цената и позицията на рекамата ви сред дргугите е релевантността. Тя бива оценена като се сравни съдържанието на рекламата със съдържанието на уебсайт-а където биват пратени хората щракнали/кликнали на рекламата. Това е много важна част от кампанията, точно за това в някои случаи биват изготвени специални подстраници направени целенасочено (от хора като нас които се занимават със рекламната ви кампания) да посрещнат хора идващи от офертите ви в търсачките. Тези специално направени приземителни страници биват оптимизирани (също от нас) за да бъде релевантността максимална, съответно и цените по-ниски, и конконкурентноспособността по-висока.

Ако това ви се струва интересно, да така е, интересно е, и знаете ли още какво - работи и печели пари. Та, очаквайте още по темата и по някои други. Ще се радвам да отговоря на въпросите ви ако изникнат такива!
Източник: www.marketing.atsense.com

ФОТО ФОРУМ - Photo-Forum.me | ФОТОГРАФИЯ | ФОТО ГАЛЕРИЯ | СНИМКИ | ФОТО РЕВЮТА | ФОТО ТЕХНИКА | ФОТО БАЗАР

Подкрепи ме, като дадеш своят глас

Първия Български Бутон за споделяне

0 Responses to Реклама от Google AdSense

Публикуване на коментар

Приятели: BG Market 24 |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum