Приятели: Велоклуб БУЛБАЙК | BULMOTORS.COM |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum
История от сайт за запознанства - аз съм селянин търся си курва за жена и откровенността на Стончо Хуянчо >> Директория за статии - OneBG


Onebg.org съдържа статии и публикации с много полезна информация, но имайте предвид, че в някои от темите са използвани цинични изрази.
Този сайт е направен с комерсиална цел.

Историите са старички, но като гледам сайта си ги пази, защото са култови.

Та, ето за какво ви говоря:

аз съм селянин търся си курва за жена
Здравеите аз сам Ричи на 19 и сам от едно плевенско село попринцип сам там и сеа замалко сам си дошъл в града идвам си веднъж в седмицата...тарса си момиче може и циганка да идем и да я заведа на село. до сеа сам праил секс само с циганки и проститутки тук в плевен. като ме спре някоя аз почвам да я опипвам през гащите и после отиваме някаде и почвам да и лижа путката мн ме вазбужда особено ако е мръсна и не я мила тогава наи ми харесва.Също така я карам да се натиска в лицето ми и да седи на него..мн ми харесва.Искам сащо да кажа че сам алкохолик постоянно пия водка и ром щото сам мн нещастен ама като пиа не сам.наи обичам да се напивам на жп- гарата на село. много сам отслабнал щото не ям мн. типичен селянин сам 180 сам висок с черни очи и черна коса,отпред съм късо постриган..а одзат имам опашка ( като не я мия става къдрава) мн готино седи. сигурно заради тва привличам много циганките и те също мен :) тарса момиче да живее с мен на село да ми помага и да може да готви и да ме тарпи пиян както и трезвен, да обича да гледа мач с мен също да харесва и сръбска музика..искам мн да я обичам и да живеем заедно и да праим секс секи ден ще сам мн благодарен ако някоя ми пише да остави скаип аз ще я намера ама може и да се забава щото другиден заминавам ама кат си доида ще влеза в саита.

И историята на:

Стончо Хуянчо
Сега съм на 61г., женен с две деца. Преди половин век бях изнасилен от добра приятелка на майка ми - нисичка апетитно закръглена цицореста шатенка,омъжена и с две големи деца, няколко гдини по-млада от майка ми.Как се случи е дълга история. Още от малък съм доста надарен в чатала и в махалата пичовете ми викаха стоянчо хуянчо.От тогава до днес ми остана страстта към много по-възрастни от мен добре закръглени жени.в началото на прогимназията наебах баба си - майката на баща ми, ала това е друга история.След това ебах няколко дърти съседки:една художничка, две чиновнички,една пенсионерки,една гимназиална учителка по математика и прочие. Чрез тях бързо, леко и успешно получих висше всестранно сексуално обраование. Като студент изкарах 5г. в столицата без да дам стотинка за квартира - първо ебях хазяиката си, тогава 70 инещо годишна , а после приятелките й. Историите ми с дърти те любовници со безброй. Навярно в ИЗПОВЕДАЛНЯТА ще се намерят доста като мен.Хубаво ще да е да си припомним хлапашките си подвизи. Когато имам възможност с удоволствие бих споделил някои от сексуалните сипреживявания на младини.Стоян.

ФОТО ФОРУМ - Photo-Forum.me | ФОТОГРАФИЯ | ФОТО ГАЛЕРИЯ | СНИМКИ | ФОТО РЕВЮТА | ФОТО ТЕХНИКА | ФОТО БАЗАР

Подкрепи ме, като дадеш своят глас

Първия Български Бутон за споделяне

1 Responses to История от сайт за запознанства - аз съм селянин търся си курва за жена и откровенността на Стончо Хуянчо

  1. Ебахти тапаците. :)))))))))))

     

Публикуване на коментар

Приятели: BG Market 24 |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum