Приятели: Велоклуб БУЛБАЙК | BULMOTORS.COM |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum
Измамници ли са GLOBUL? >> Директория за статии - OneBG


Onebg.org съдържа статии и публикации с много полезна информация, но имайте предвид, че в някои от темите са използвани цинични изрази.
Този сайт е направен с комерсиална цел.

Измамници ли са GLOBUL?

Публикувано от admin 19 януари 2010

Моля, имайте предвид, че темата съдържа цинични изрази!!!

Имам два телефонни номера към Globul (съответно и два договора). Преди около година активирах услугата GLOBUL Call Home с безплатен SMS с текст "А" до номер 1414. Преди около два месеца забелязах, че сметките ми на единият телефон нарастват при условие, че се използва по предназначение. Използват се безплатните минути към групата за приятели и тези прословути 50 минути към фиксираните мрежи. Писма на адреса не получавам от месеци. Да не казвам и години. Макар, че не съм заявявал да ми се прекратят хартиените фактури. Реших да се ровна в електронните си фактури, които се помнят за последните четири месеца. И хоп ... изненада. Взема ми се такса за услугата GLOBUL Call Home, но и ми се начисляват разговорите към фиксираните мрежи.



Побеснях. Веднага грабнах телефона за да чуя обяснение от оператор. С намерението да разрешим този проблем. Беше съботен ден. На телефона ми отговори едно възпитано момче на което обясних за какво става въпрос. Помоли ме да изчакам. После ми каза да затворя и той ще ме потърси по късно за да не ме задържа. Така и стана. Обади ми се след около двадесет минути и ми каза, че в момента не може да направи нищо и да ми отговори каква е причината за тази ситуация, но каза, че проблем има и да се обадя през делничен ден. Едвам изчаках понеделник и звъннах на номер 123. Отсреща - добър ден и аз от тази страна - добър ден и пак наново обяснения за проблема. Стига се до легитимирането ми (питат ме за ЕГН). Казвам го аз и след няколко секунди телефонът от отсрещната страна, дрян и се затвори. Леле, мале. Изхабих си приказките (викам си аз). Хайде пак 123. Вдига друг оператор. Пак големите обяснения, ЕГН и телефона след няколко секунди ... тряс (в гъзът на оператора). Линията е затворена. Още няколко такива отчаяни опита и в крайна сметка всеки път телефонът ми беше затварян след съобщаване на ЕГН-то ми. Явно са някакви заучени положения при всички оператори. Отидох в магазин на Globul в гр. Силистра и там дадох обяснение. Казах, че операторите ми затварят телефона. Служителката ми каза, че това било нормално, те на тях били затваряли телефона, че на мене ли. Момичето направи всичко възможно. Свърза се (този път не затвориха телефона - гнидите). Момичето ми каза, че в следващата фактура ще ми бъдат възстановени таксите за последните шест месеца, които са ми взели за GLOBUL Call Home. Какво става тука викам си аз. Нали аз съм си платил тези такси за услугата GLOBUL Call Home, а те в крайна сметка не ми я дават тази услуга. Не трябва ли да ми приспадат парите, които съм дал за разговори с фиксираните мрежи. Хайде по тяхната да е. На следващият месец ей-говна. Услугата е активирана, ама пари пак се вземат за разговорите.

Пак в магазина. От там ме посъветваха да си подам жалба. Подадох я на 28.12.2009 година. Срокът за разглеждането е един месец. Така, че след 28.01.2010 година ще продължа разнищването на темата "Измамници ли са GLOBUL?".

ФОТО ФОРУМ - Photo-Forum.me | ФОТОГРАФИЯ | ФОТО ГАЛЕРИЯ | СНИМКИ | ФОТО РЕВЮТА | ФОТО ТЕХНИКА | ФОТО БАЗАР

Подкрепи ме, като дадеш своят глас

Първия Български Бутон за споделяне

20 Responses to Измамници ли са GLOBUL?

  1. Много ясно че са измамници. Аз още си плашам за телефон които не ползвам заради някакво си автоматично предподписване за което трябвало да ме оведомят при плащане на последната фактура.
    А договора се преподписва в извънработно време, СМС-то го получих в 3 чеса през ноща.
    Нямам думи.
    Успех с ходенето по мъките.

     
  2. Estestveno 4e sa izmamnici.

     
  3. morrt Says:
  4. Директно на въпроса в началото - "Глобул" да мрът Ф коФФите!
    Преди две години ми отне месец, за да си прекратя договора към тях по сходни на твоите причини. Както може да се предположи, платих и такса за този забавен по тяхна вина месец, в който телефонът ми беше вече изключен.
    Там, там - в кофите!

     
  5. Емил Says:
  6. С голямо нетърпение ще изчакам продължението. Какъв ли ще е ефекта от жалбата. Дано имаш успех и успееш да ги обориш. От това което се вижда, виновни са си Globul. Успех.

     
  7. Хора, собствениците на Глобул са гърци - какво повече да говорим за мръсните номера на ромеите...

     
  8. Обичаните ни банки с по 18 % лихва по кредитите са също гръцки -такива лихви обаче в Гърция няма... вземат ни за балами и ни се смеят

     
  9. Ne samo s tel operatorite i s bankite - garcholqta a i vseki koito mine ot tu iskam da kaja BG-to - ni go navira celiq.I zashto li - ami zashtoto sme robsko pleme i si traem zatova.kakavo stava s shofiorite na Gr. granica stoqt tam pri minus 10-15 gradusa za kefa na nekvi si tam traktoristi.kakvoto i da imat da kazvat i da iskat da si go tarsqt pred tehniq parlament a ne da tormozqt nevinnite hora - ama naie nnali sme golqmata rabora stoqt si shoferire i mraznat , vmesto da se saberat tam kakto sa 1000 choveka i da gi potroshat onezi traktoristi i traktorite im che i barbekutata im i Dj-q deto gi veseli dokato nashite zaznat i mizerstvat.

     
  10. Някой може ли да даде съвет как да постъпим при подобна ситуация?
    Благодаря.

     
  11. Че глобул са измамници, това е ясно, но само искам да поправя колегата потърпевш от тях, че жалбите се разглеждат в срок от 30 работни дни, а не календарни.И най-добрият начин да си спестите нерви и пари е НИКАКВИ ОТНОШЕНИЯ С ГЛОБУЛ!!НИКОГА!

     
  12. Здравейте пострадавши от глобул, имам същия проблем.
    Това трябва да се спре. Ако някои има идеи, предложения как да се направи това пишете ми на stopglobul[(АТ)]abv.bg
    Павел

    "Много ясно че са измамници. Аз още си плашам за телефон които не ползвам заради някакво си автоматично предподписване за което трябвало да ме оведомят при плащане на последната фактура.
    А договора се преподписва в извънработно време, СМС-то го получих в 3 чеса през ноща.
    Нямам думи.
    Успех с ходенето по мъките."

     
  13. Развръзката ЦЪКНИ ТУК

     
  14. Ако започна да споделям, незнам кога ще спра, сега съм загряла,но трябва да споделя на колкото може повече хора. Днес прекратих всички отношения с Глобул и искам да кажа на всички хора, ако може, никога да не се захващат с тези рекетьори и мошеници и долнопробни маймуни. Платих си неустойките, както и последната сметка, при условие, че не съм ползвала последния месец изобщо този телефон и даже половината от месеца, той е изключен, имах сметка 22 лв. при първоначална такса 5,00 лв.Също така разбрах, че ми се увеличавал размера на месечната такса, защото съм го направила твърде рано. Имам този номер от поне 3 години, разбирам първата година да им наруша шибания договор да ме наказват, но това си е чист рекет и най-жалкото е, че можеш само да се оплачеш на арменския поп. При това имаха нагло поведение и непрекъснато ме питаха защо искам да се откажа по-рано, като се опитваха да ме разубедят, а това още повече ме вбеси. И едни повдигания на вежди на мърлата срещу мен, едни фасони... Но аз им обещах, че никога повече няма да бъда техен клиент и който мога ще откажа от техните услуги. Изключително много съм огорчена, че всичко в тази държава трябва да става с разправии, но аз понякога се изморявам и сега поне съм щастлива, че приключих с Глобул. От мен имат толкова много благословии, че една да ги хване, би било чудесно. Успех на всички останали, аз не издържах, предпочетох да приключа с тях, дори и да ми коства повече пари, защото ако така си бяха продължили да ми трупат сметките и да искам не мога да докажа нищо, просто няма на къде, за съжаление.

     
  15. НИКОГА ПОВЕЧЕ ГЛОБУЛ
    Напоследък сметката ми към предплатената услуга Биконект, непрекъснато се стопяваше по незнайни и за мен причини. В крайна сметка ползвам МТЕЛ заради по-добрия обхват навсякъде и само отвреме на време Глобул заради уж по-евтините тарифи, които с надписаванията обаче всъщност са илюзорни. Върха на гаврата от Глобул обаче ме отказа окончателно да ги ползвам. На 6 юли закупих ваучер за презареждане от 15 лв но се оказа че същия е "изтекъл" преди 5 дни. Факта че ГЛОБУЛ не е изтеглил невалидните ваучери от търговската мрежа, прибира парите ТИ и после НА ВИСОКО НИВО Ти отговарят АМИ ЗАГУБИЛИ СТЕ ГИ ПАРИТЕ защото ваучера е невалиден - означава едно ГЛОБУЛ СА МОШЕНИЦИ И ИЗМАМНИЦИ

     
  16. и мен скоро ме метнаха,с един безплатен домащен телефон.даже и ли4на карта не ми поискаха гадовете,имал сам право на безплатен телефон и аз като последния балак се жванаж,пак онзи служителя им де щтчл да го вземе за себе си апартата струвал 100лв.и ме излага най-нагло че намало такса а аз проверих в нета и таксата е 2,50 за 2години с договор и за една 5 лв.и изкара ми личните данни и ми каза дори адреса каде живея егн и всичко това без да ми поиска ли4на карта и ми даде едни документи които били уж за телефона а то било договора.абе метнах се яко сега и не мога да анолирам договора 6тото имало неустоика дано не ме набутат и с разговорите

     
  17. Глобул са големи измамници. Всеки го знае. Как може да ти преподновяват договор беа да попитат? Да кажем взимаш телефон с договор една година След тази година ненадейно как договора се самоподновява и ако решиш да го прекратиш плащаш неустойки. И за какво плащаш като по договор си им бил абонат за една година както е по договор? Просто най обикновенна измама.Пишело някъде с мнооого дребни суми че по договор трябвало да е така. Ми ако с много дребни букви пишеше че трябва да си направиш харакири кво праим? някой от онези жалки шматки по офисите им да ти е обяснява за дребните им хитрости когато ти нахлузват договор?
    Хората трябва организирано да ги съдят с огромни многомилионни колективни искове съизмерими с огромните суми които реализират от многобройните си дребни измами.
    Някой знае ли къде може да се подаде колективен иск против тези измамници?

     
  18. НАЦИОНАЛНО ШЕСТВИЕ "ПРОТЕСТ - 20 ЯНУАРИ 2011" срещу мобилните оператори и КРС

    http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188

     
  19. И аз се боря с тези кретени. Баща ми отишъл да си плати сметката в офис на "Интърнити" /човека е на 70г./ естествено лесна плячка. Момиченцето, както се изрази той, му подарило нова карта и с нея щял да плаща по-ниска сметка. Сега идва най-интересното :). След като и обяснил, че не може да разчете ситния шрифт на документа/ само формалност, че сте си взели подаръка/,му било обяснено и написано с химикалка на гърба на листа безплатните минути, които може да ползва с новия си "подарък"!!! Обадих се , за да попитам ,как да анулирам смешния двугодишен договор, казаха да отида да подам жалба. Е. подадох и какво““!?!?! Казах им да спрат абонамента, защото не е редно да му тече месечна такса за нещо, което няма и не желае да ползва, но тогава ми се усмихнаха и най-учтиво ме изпратиха да си се разправям с Глобул, защото само те можели да ми помогнат. Свързах се и с тях , разбира се, но както и очаквах - НИЩО НЕ СЕ СЛУЧИ. Да съм чакала отговор на жалбата си, или да съм накарала служителката от Интърнити да напише обяснение, как е излъгала баща ми!?!?! Направо са смешни с глупостите си!! Поисках някакъв контакт с изпълнителния директор или поне телефон, или имейл на отдел "Жалби", но ми отговориха , че било абсурдно да ми дадат подобна информация......Сега пак съм в задънена улица и не знам вече да плача ли или да се смея на поредните смешници , които се опитват и може би успяват, да ни правят да си говорим сами.

     
  20. Според мен, не са измамници те, а M-tel. Все още плащам телефон, който не използвам. На всичкото отгоре докато беще валиден, плащах най-малко 200 лв. на година.

     
  21. най добре отиди на море и да не ти пука за да се успокоиш а колкото кои са измамници и глобул и мтел и вивател абе и държавата ни е измамна от такива кат тия в парламента така направиха че хората да съжаляват че са българи /коментар от: icakfresh - винаги стоя зад думите си

     
  22. Преди три месеца прехвърлих номера ми от Глобул във Виваком. Платих сметките към Глобул и си мислих, че се отървах от тях. Изненадах се ,когато отидох да плащам сметката на жена си /още е клиент на Глобул/ и разбрах, че имам още пари за плащане. Питате ме как разбрах? Съвсем случайно, попитах за стария номер. Той, както и номера,който плащах се водеше на жена ми. Въпреки, че й плащах новата сметка ,обслужващото лице не ми каза, че на нейното име прехвърления вече номер към Виваком има задължение.След известно време със сигурност щяха де ме честитят с тлъста сметка без да съм знаел, че същата съществува.Платих ги със съответната "благословия". Съвет: Питайте периодично, независимо, че вече нямате нищо общо с некоректния партньор Глобул,дали не им дължите нещо, за да не Ви изпратят съдия-изпълнител.

     

Публикуване на коментар

Приятели: BG Market 24 |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum