Моля, имайте предвид, че темата съдържа цинични изрази!!!
Най-накрая и Технополис (Technopolis) си направиха онлайн магазин.
Сега вече хората спокойно могат да си сравняват цените между големи вериги, като Техномаркет и Технополис. Макар, че на всеки който си е купувал по нещо от тези магазини знае, че в Техномаркет цените са по-ниски, на поне 90% от продуктите. Всичко си зависи и от марките, де. Доколкото занам пазара при тях си е разпределен на марки. Все едно. И едните, и другите се в едно гърне пърдят. Така и така пиша за Технополис, защо да не им се изсера в устичката.
Когато Технополис отвориха магазина си в гр. Силистра, си закупих лаптоп Acer Aspire One A150 с 8,9 инчов дисплей, от който в момента пиша тази статия.
Проблемът: Една сутрин пускам лаптопа и какво да видя ...

Спукан дисплей. Лоша работа. Още не бях отпил от кафето си, но вече рязко беше ми се присрало (с извинение). Нямах спомени да съм натиснал или ударил лаптопа, но какво да се прави спуканият дисплей си беше факт, който ме накара повторно да отида до тоалетна (тук вече няма да се извинявам, едно извинение стига). Като всеки един потребител и клиен на Технополис ми беше ясно, че гаранция за дисплея няма. Дет се вика: гаранция - Франция. Все пак реших да се замъкна в магазина да чуя какво ще ми кажат. Та влизам в магазина аз и отивам на информацията. Споделям за проблема си. След малко идва мазният, червенобузест, плешив продавач, който ми продаде въпросния лаптоп. Обясних и на него за проблема. Тогава той ми отговори, че няма да го приемат за ремонт, защото дисплея нямал гаранция, по евтино щяло да ми излезе да си купя нов. Точно в този момент, като чух тези думи ми се искаше да му набия такъв юмрук, че да събера половината рафтове в магазина с него. Казах му да извика управителя. Пъхна си пръста в гъза и отиде да го вика. След малко се връща, но сам. Управителя му казал, че няма да бъде приет за ремонт. Вече ми се искаше не да му набия юмрук в главата, а серия от ритници. Най-малкото, което е си има протокол, който трябва да бъде попълнен ... защо ми отказват гаранцията. Но нали съм възпитан, му пожелах лек ден и лека работа, докато го псувам на ум. След това се свързах с най-близкият сервиз за тези машини, който се намира в Шумен. От там ми казаха да им го занеса в сервиза. Само това чаках да чуя. Бам на Кангото и за Шумен. Приеха го и ми казаха, че до два дни ще ми го върнат ремонтиран. Верно върнаха ми го, но пак със спукан дисплей.
Обяснението: Нямало такива дисплеи. Щяло да е скъпо и тем подобни работи.
Че ми откраднаха и гаранционната карта от сервиза. Нещастниците им гадни, насрани. Майната му, и това преглътнах.
Потърсих дисплей от България. Намерих, ама 300 лв. Да не ме е ебал луд, а. Хоп през eBay и ми излезе 100 лв. с доставката за две седмици. Не мога да простя на Технополис за неудобството, което ми създадоха (кавалите). А и цените ви са по-високи, мишоци такива.
Аз и Техномаркет има за какво да ги наакам, ама ще стане в друга тема. Сега на вас, драги читатели, ви пожелавам приятно пазарене в онлайн магазина на Технополис и знайте едно от мен: Гаранция - Франция.
Когато Технополис отвориха магазина си в гр. Силистра, си закупих лаптоп Acer Aspire One A150 с 8,9 инчов дисплей, от който в момента пиша тази статия.
Проблемът: Една сутрин пускам лаптопа и какво да видя ...
Спукан дисплей. Лоша работа. Още не бях отпил от кафето си, но вече рязко беше ми се присрало (с извинение). Нямах спомени да съм натиснал или ударил лаптопа, но какво да се прави спуканият дисплей си беше факт, който ме накара повторно да отида до тоалетна (тук вече няма да се извинявам, едно извинение стига). Като всеки един потребител и клиен на Технополис ми беше ясно, че гаранция за дисплея няма. Дет се вика: гаранция - Франция. Все пак реших да се замъкна в магазина да чуя какво ще ми кажат. Та влизам в магазина аз и отивам на информацията. Споделям за проблема си. След малко идва мазният, червенобузест, плешив продавач, който ми продаде въпросния лаптоп. Обясних и на него за проблема. Тогава той ми отговори, че няма да го приемат за ремонт, защото дисплея нямал гаранция, по евтино щяло да ми излезе да си купя нов. Точно в този момент, като чух тези думи ми се искаше да му набия такъв юмрук, че да събера половината рафтове в магазина с него. Казах му да извика управителя. Пъхна си пръста в гъза и отиде да го вика. След малко се връща, но сам. Управителя му казал, че няма да бъде приет за ремонт. Вече ми се искаше не да му набия юмрук в главата, а серия от ритници. Най-малкото, което е си има протокол, който трябва да бъде попълнен ... защо ми отказват гаранцията. Но нали съм възпитан, му пожелах лек ден и лека работа, докато го псувам на ум. След това се свързах с най-близкият сервиз за тези машини, който се намира в Шумен. От там ми казаха да им го занеса в сервиза. Само това чаках да чуя. Бам на Кангото и за Шумен. Приеха го и ми казаха, че до два дни ще ми го върнат ремонтиран. Верно върнаха ми го, но пак със спукан дисплей.
Обяснението: Нямало такива дисплеи. Щяло да е скъпо и тем подобни работи.
Че ми откраднаха и гаранционната карта от сервиза. Нещастниците им гадни, насрани. Майната му, и това преглътнах.
Потърсих дисплей от България. Намерих, ама 300 лв. Да не ме е ебал луд, а. Хоп през eBay и ми излезе 100 лв. с доставката за две седмици. Не мога да простя на Технополис за неудобството, което ми създадоха (кавалите). А и цените ви са по-високи, мишоци такива.
Аз и Техномаркет има за какво да ги наакам, ама ще стане в друга тема. Сега на вас, драги читатели, ви пожелавам приятно пазарене в онлайн магазина на Технополис и знайте едно от мен: Гаранция - Франция.

Благодарско за предупреждението - тъкмо се бях позагледала в сайта им.
Ако ти или някой в вас ти е потрошил лаптопа какво са ти виновни продавачите, прочете ли гаранцията там пише за физически повреди гаранцията не важи.
Ей ... умник!
Първо да те светна, че не се пише "в вас",а "във вас" или "у вас".
Второ ... умник! Аз условията по гаранцията съм ги прочел внимателно. Но има още едно нещо, с което съм запознат, че за да ти откажат гаранцията се попълва протокол, в който се описва причината за повредата. Така, че не ми обяснявай от къде изгрява слънцето. И като отидеш в сервиз не трябва да ти крадат гаранционната карта. Нали, умник?
Вземам да се замислям дали мазният, червенобузест, плешив продавач, който ми продаде въпросния лаптоп и ме върна без да попълни прословутият протокол не е попаднал на тази моя статия, а?
Както и да е, умник!!!
Ей ... умник! Ти толкова ли не можеш да четеш?
Както съм споменал по горе: "Като всеки един потребител и клиен на Технополис ми беше ясно, че гаранция за дисплея няма."
Друг път преди да си оставиш смешното коментарче си отвори мързеливите очички и след това си пусни гнусните пръстенца по старата и прашасала клавиатура.