Приятели: Велоклуб БУЛБАЙК | BULMOTORS.COM |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum
Преведени текстове на Metallica "...And Justice For All" 1988 година >> Директория за статии - OneBG


Onebg.org съдържа статии и публикации с много полезна информация, но имайте предвид, че в някои от темите са използвани цинични изрази.
Този сайт е направен с комерсиална цел.

ПОЧЕРНЕН

Почернен - туй е краят ни,
зимата това ще прати,
всичко, което виждаш ти,
сега във мрака захвърли.

Смъртта на майката Земя,
възкръснала не ще е тя,
на еволюцията - край,
няма никога да се оправи май.
Никога

Огън,
Да започнем див танц на смъртта,
Почернен - туй е краят.
Да започнем див танц на смъртта,
Да оцветим света си в черно.

Лудеем по Земята,
унищожаваме и цената,
смъртоносен никотин,
бъдещито ни ще скрие в дим.

Студ фригиден тук дойде,
нищо не остана за убиване,
не видени никога преди,
нивга вече дишащи.
Никога

Почерен

Опозиция... Противоречие...
Предупреждение... Компромисът...
Агитация... Насилие...
Осакатяване... За планетата смърт...

Най - тъмният цвят,
ранява Земята,
истински край на живота.

Терминиране... Завършек...
Унищожение... Човешка раса...
Очакване... Свобода...
Население... На боклука са...

Виж майка ни,
тя ще умре,
виж майка ни умря.

Тлеещо разложение,
дъхът и то отне,
милиони години,
за минути затрити.

Мракът в нашите вени,
упадъкът зове ни,
всичко казано и свършено,
никога не ще изгрее слънцето.
Никога.

Огън,
Да започнем див танц на смъртта,
Почернен - туй е краят.
Да започнем див танц на смъртта,
Огън,
Е резултатът от лицемерието,
най мрачната възможност,
в края на човечеството.
Да оцветим света си в черно.
Почрнен.



... И СПАРАВЕДЛИВОСТ ЗА ВСИЧКИ

Палати на правосъдие в зелено оцветени.
Пари говорят.
Вълците на властта пред твоята врата.
Чуй ги - дебнат.
Скоро ще задоволиш апетита им.
Ще те разкъсат.
Чукът на правосъдието те размазва.
Ще те подчинят.

Крайности на суета.
Упражняват си властта.
Не мога да повярвам в това, което казваш,
не мога да повярвам,
не мога да повярвам цената, която плащаш.
Нищо не може да те спаси.
Правосъдието е загубено.
Правосъдието е изнасилено.
Правосъдие няма.
Дърпат твоите конци.
С правосъдието е свършено.
Истина не търсят.
Победата е всичко.
Намирам го толкова жестоко.
Толкова истинско.
Толкова реално.

На апатията те се основават.
Толкова безчуствено.
Дълбоко скритата враждебност.
Толкова предателско.
Светлината им пред твоите очи гори.
Да намериш се надяваш.
Инквизицията те потапя.
С любопитни умове.

Дамата на правосъдито е изнасилена.
Истината убива.
Червена лента устните ти запечатва.
Твой ред е сега.
Парите им пак навеждат нейните везни.
Сключи си сделката.
Какво е истината? Не мога да ти кажа.
Да почуствам не мога.

Крайности на суета.
Упражняват си властта.
Не мога да повярвам на това, което казваш,
не мога да повярвам,
не мога да повярвам цената, която плащаме.
Нищо не може да ни спаси.
Правосъдието е загубено.
Правосъдието е изнасилено.
Правосъдие няма.
Дърпат твоите конци.
С правосъдието е свършено.
Истина не търсят.
Победата е всичко.
Намирам то толкова жестоко.
Толкова истинско.
Толкова реално.
Истина не търсят.
Победата е всичко.
Намирам то толкова жестоко.
Толкова истинско.
Толкова реално.



ЕДИН

Нищо не мога да си спомня аз,
истина ли е това или сънувам пак,
в душата си дълбоко аз искам да крещя,
ужасна тишина ме спира.

Сега, войната свърши с мен,
аз будя се, не виждам моя ден,
не е останало много от мен,
нищо истинско сега, болката освен...

Затаявам дъх, моля се за смърт,
Боже, моля събуди ме!

Сякаш наистина в утробата се връщам,
няма живот, не мога нищо да почуствам,
не мога напред да гледам, за да разбера,
и да видя времето, когато ще живея.

Хранен през тръба, забита в мен,
като военна новост, нова тлен,
един с апарата, що кара ме да дишам,
смъртта единствено аз искам да опитам.

Затаявам дъх, моля се за смърт,
Боже, моля събуди ме!

Сега светът го няма, един съм аз сега.
Боже, помогни ми!
Затаявам дъх, моля се за смърт.
Боже, моля помогни ми!

Тъмнината ме залива,
погледа ми тя закрива,
абсолютен ужас,
не мога да живея,
не мога да умра,
в капан вътре в мен,
тялото ми - килия моя.

Мината взе моите очи,
взе моите думи,
взе моите мисли,
взе моите ръце,
взе моите крака,
взе моята душа,
остави ме да живея в ад!



ЖЪТВАР НА ТЪГАТА

Животът ми се задушава,
посявам семена омраза,
Обичах, но мога само аз да мразя,
в капан далеч от моята вяра.

Ти взимаш.
Аз давам,
животът, който изоставям.
излъган съм на младини,
в истина превърна тез лъжи.

Гняв,
нещастие,
страдаш ти в едно със мен.

Жътвар на тъга.
Език на лудостта.
Жътвар на тъга.

Чернотата ясна е сега,
работата ми тук - свършена.
Опитай да се върнеш ти при мене,
да се върнеш там, където бе.

Стреляй!
Пий!
Нека боят започнем ний!
Продавач на болка,
твоята загуба - моя печалба.

Жътвар на тъга.
Език на лудостта.
Жътвар на тъга.

Всички са си казали молитвите,
спускат се кошмарите.
Погледни в моите очи,
ще видиш къде убийството лежи!

Детеубийство!

Жътвар на тъга.
Език на лудостта.
Жътвар на тъга.
Език на лудостта.
Жътвар на тъга.



ДА ЖИВЕЕШ ЗНАЧИ ДА УМРЕШ

Когато човек лъже той убива,
една част от света.
Това е предела на смъртта, които
хората погрешно наричат свой живот.
Не мога да понасям,
да бъда аз свидетел на всичко това.
Не може ли Кралството на Спасението,
да ме прибере у дома.

ФОТО ФОРУМ - Photo-Forum.me | ФОТОГРАФИЯ | ФОТО ГАЛЕРИЯ | СНИМКИ | ФОТО РЕВЮТА | ФОТО ТЕХНИКА | ФОТО БАЗАР

Подкрепи ме, като дадеш своят глас

Първия Български Бутон за споделяне

0 Responses to Преведени текстове на Metallica "...And Justice For All" 1988 година

Публикуване на коментар

Приятели: BG Market 24 |Авто Гуми | Pit Stop Tuning Shop | Pitstoptuning Blog | Viptuning.bg | Viptuning Blog | Тунинг Фест | Коктейли | Sepultura | Pitstoptuning форум | Fk-Automotive | Watereffect-bg | Hamann | Brabus | KN Filters | D&W Tuning | Sprint Booster | Mydizain | Onebg | DigDice | Форум Силистра | Google Earth Forum